Frukost på stan

2009-11-10 @ 14:23:52

Idag lyxade vi till det lite...blev faktiskt en frukost nere på stan. Det var vi väl förtjänta.

Redan vid 06.45 i morse vaknade lillan och vi hoppade ner i badet direkt, hänt en liten olycka under natten.
Sedan skulle vi träffa Husvärden för att ta en titt på uthyrnings-lägenheten som min kära bror ska hyra under helgen när han kommer ner ihop med sin sambo o underbara dotter. Var SUPER fint och STORT: Helt klart värt att hyra för 250kr/natt.

Efter våran lilla titt med Patricia så traskade vi ner på stan.. eller nu ljög jag, vi tog faktiskt bussen ner idag. Regnrusk...
Gick raka vägen in på Flugger för att göra en sista titt på våra färgval till sovrummen. Nu har jag iaf bestämt mig och ska skicka iväg ett mail nu så jag har färgen till innan helgen. Vill komma igång NU med "renoveringen". Kommer bli så sjukt fint när det är klart, det vet jag!

Lång lista med måsten idag också.
* Tvättstugan 16.oo
* Träning
* Packa åt Amanda, Jimmie kommer o hämtar henne idag
* Dammsuga och damma av
* Hemgjord Pizza till middag ikväll








Kommentarer
♥ Maria säger:

Men Gud vilken god varm choklad!!! Vad mysigt med frukost på stan :)



Vad käckt med en uthyrningslägenhet! Kanon, det borde finnas hos varje hyresvärd! Och som du sa, det var ju inte dyrt heller.



Vet inte om jag har missat nåt eller om du bara inte gått ut med så mycket på bloggen, men har ni separerat? Eller är det bara tillfälligt som du och gumman har flyttat?

Du behöver inte berätta om du inte vill såklart, och om du inte vill godkänna den här kommentaren är det också lugnt!



Grymt jobbat på gymmet förresten!



Kram ♥

2009-11-11 @ 10:54:55
URL: http://mimariatherese.blogg.se/
♥ Madeleine säger:

Hej! Har anat att det vart nåt knas pga hastig flytt osv men inte velat fråga varför men nu såg jag i en kommentar att ni separerat. Jättetråkigt men du verkar se ljust på framtiden! Bra! Funkar det inte så är det bättre och leva isär och istället vara vänner. Ville bara skriva detta, du behöver inte publicera kommentaren om du inte vill. Kram och lycka till i nya lyan! Bilder vill vi se när renoveringen är klar! Kram!

2009-11-11 @ 18:53:20
URL: http://madeleinelejman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0