Dagens Träning 091118

2009-11-19 @ 09:20:19

Blev ett pass enligt PTns direktiv. Mycket bålträning och träning för att förbättra hållningen efter 12månader som en ihopkrumpen liten tomtenisse.

Använder nästan bara min egna kroppsvikt och det gick riktigt bra, det enda som jag verkligen bävar mig för det är "dips". Aldrig gillat den övningen och kommer nog aldrig gilla den heller, men det var bara att bita ihop och klarade iaf 2,5rep.

Träningsverk det har jag idag så något resultat ska detta nog kunna ge efter några veckors träning.

Maten blev dock inte lika bra ihop komponerad igår men får ta en sak i taget.
Frukost: Grov solros macka, keso och avokado.
Lunch: Färdig pasta rätt från Felix (fyyyy!!)
Middag: Kycklingsallad med ris
Kvällsmys: Kex med god Tallegio ost ;o)

Det var väl just det där kvällsmyset med Sarisen jg borde ha hoppat över, men men, man kan inte bryta vanorna rätt av, jag tror mer på en mjukare övergång!

Någon som har tips på gott hembakat nyttigt bröd?




Kommentarer
♥ Malin och lilla Oliver säger:

Jag har ett bra recept. tror jag har packat ner det nu, men påminn mig om två veckor så ska du får ett super recept på formbröd sopm är supernyttigt =)

2009-11-19 @ 13:31:38
URL: http://malinannajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0