Sover

2009-06-06 @ 22:46:06

Efter alla expriment nu ikväll så sover hon äntligen. Tog ju BARA 5timmar att natta henne...

Jag tappade upp badet nere på toaletten och under tiden hörde jag hur hon bara skrek och skrek. Helt plötsligt hörde jag hur hon släppte en stor brak och efter det verkar det som att hon somnade. Kan det avra så att hon är lite tröt i magen av ersättningen och det är därför hon skriker? Men jag bytte ju blöja innan nattningen och då hade hon bajsat...jag ska prata med BVC på tisdag så får vi se vad dom har att säga.

Nu ska iaf jag ta mig en macka och lite varm choklad. Sätta mig i soffan o kika lite på tv och sedan sova. Underbara Jimmie hjälper mig iaf och han kommer ta henne inatt så jag får sova lite. Inte direkt så att jag har fått mindre sömn än honom men det tar verkligen på krafterna att försöka trösta ett otröstligt skrikande barn...Ni kanske är några som läser som känner igen er...

Ha en fortsatt trevlig kväll

♥ kramar ♥

Kommentarer
♥ Johanna och Elliot säger:

Jag känner igen det, Lilleman skrek mycket sina första veckor inget hjälpte men det gick över. Men det är jobbigt när man väl är där. Synd din sambo jobbar så mycket för jag och Dick hjälpte varandra mycket under dessa veckor. Du kankse ska prata med bvc så kan dom skriva ut ersättning utan mjölk i. Hoppas du får sova så gott inatt. Jag tar gärna en fika om du vill nån dag?? =) Kramar

2009-06-07 @ 00:22:19
URL: http://supersuperjojo.blogg.se/
♥ Amanda säger:

Hon har nog lite svårt att få ut luften. Precis så var det för Ludwig. Vi fick massera stackars magen. Och ändra läge på honom så kom den stora braken och sen blev det lugnt. En stund iaf...tills det började om igen. :o)

2009-06-07 @ 07:11:31
URL: http://creyla.blogg.se/
♥ Anna-Karin säger:

Torsdag blir jättebra, vi är väl framme hos er vid ett-tiden skulle jag tro. Skicka gärna ett mail med adressen ak[email protected]

2009-06-07 @ 09:55:56
URL: http://elinliedberg.blogg.se/
♥ Johanna säger:

Ohh, det är svårt det där med presenter.. Har han ingen hobby? :) Eller behöver han inte en ny tröja? Nya skor? Ny parfym? Jag tycker också det är svårt att komma på presenter!!!



Låter som om ni inte har haft den bästa kvällen med er dotter. Jag fasar inför de kvällar då ens bebis skriker men man vet inte vad felet är.. :-( Men det kanske är ersättningen som hon inte tål? Hoppas de åp BVC på tisdag kan ge dig tips och råd! Kram

2009-06-07 @ 10:01:20
URL: http://johannaanderberg.blogg.se/
♥ Maria säger:

Hur har natten varit?



Tycker ändå det är svårt att få rutiner med så små barn, Men tanken är god i alla fall :)

Ofta fattar man ju ingenting vad som är fel när de gråter och gråter. Elliot åt som en häst här i morse, ammade på båda sidorna. En stund senare blev han sur som f*n och bara grinade. Gjorde lite ersättning, men tvivlade starkt på att han var hungrig igen. Slurp sa det, sen rapade han och somnade som en gris, nöjd och glad. Fattar ingenting...

2009-06-07 @ 10:38:47
URL: http://mimariatherese.blogg.se/
♥ Madde - blivande tvåbarns mamman! säger:

Jag känner så igen mig i de du skriver. Verkar som om dom flesta bebisarna har skrik-perioder den första tiden i deras liv. De är fruktansvärt påfrestande men försökt tänka att de vänder, allt blir lättare ju äldre dom blir, de lovar jag dig! Vänd dig till BVC och be om hjälp! Kramar!

2009-06-07 @ 10:40:35
URL: http://madeleinebengtsson.blogg.se/
♥ Amanda säger:

Neej, det blir tungt när hon är ledsen så mycket och man är själv. det förstår jag. :o/



Hoppas det går över snart!

Kram på dig!

2009-06-07 @ 11:56:10
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0