Skrik,Skrik,Skrik

2009-07-13 @ 21:38:22

Har man inte tinnitus så lär man väl få.

Amanda har en skrik kväll...vet inte vad det är med henne, antingen är hon övertrött eller så har hon ont i magen. Men ingenting jag gör hjälper just i stunden. Jag har vaggat henne, gett henne mer mat, klätt av henne kläderna(om hon mot för modan var för varm)....Blir rätt så trött i huvudet av detta skrikandet och det värsta utav allt är att jag inte har någon att byta av med här hemma. Jimmies arbetstider är bra tycker jag på ett sett, han börjar inte förrän 15-16 om dagarna och vi har mycket gemensamtid då Amanda är vaken, det negativa är dock att jag alltid får ta nattningen och att hon emellanåt har dessa skrikiga kvällar...

Nu sover lillan efter mycket om och men... ♥

Kommentarer
♥ Linda säger:

Läs på min blogg ang tävlingen.

2009-07-13 @ 22:05:54
URL: http://easytolove.blogg.se/
♥ Emelie säger:

De blir lite jobbigt o vara själv! Men samtidigt skönt o få ha dom hemma om dagarna..



KRAM

2009-07-13 @ 22:47:59
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0