Storstädning

2009-02-21 @ 16:40:58

Idag blev det en riktig storstädning här hemma. Var uppe redan vid 9.00,haft lite svårt att sova inatt. Var ut på en promenix med Bailey och kom sedan in för att få i mig lite frukost. Jimmie vaknade till rätt tidigt och tyckte att det var på tiden att vi gick igenom alla kartongerna ute i förrådet. Jag har rensat ordentligt och blev nog av med 2-3kartonger med gamla kläder. Blir dom på "Myrorna" glada för hoppas vi.

När vi ändå var i rensar tagen så tog jag tag i städandet här hemma. Blivit dammsugit,skurat och putsat i alla hörn. Är lite frustrerande när man har hund för det blir ju hår överallt oavsett hur mycket man städar. Man kan ju inte dammsuga varje dag, så lite hår får m an leva med.


Jimmie jobbar ikväll men jag väntar främmande. Våra kära gamla grannar från Annestad kommer över ikväll och jag bjuder på maten och dom har med sig filmen ;) Är kanske lika bra att man tar en tripp till ICA nu och sedan hoppar in i duschen, tiden bara rusar iväg.

Kram på er alla!!

Jag & Alva myser *saknar*

Kommentarer
♥ Emelie säger:

Ok, va skoj.. :D Ja då får vi se vad de blir då.. :D

De är säkert en tjej, dom brukar ju inte ta fel..

2009-02-21 @ 16:52:03
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
♥ Maria säger:

Oj, någon har boat hör jag :)

2009-02-22 @ 19:00:56
URL: http://mimariatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0