Rock N Roll

2009-02-09 @ 08:52:43

Kan man minst sagt säga att det är i min lilla mage just nu. Inga små söta buffar längre utan nu är det riktig gympa som gör att hela min mage hoppar, knölar till sig och lungorna emellanåt krymper ihop. Är emellanåt en obehaglig känsla, pirrar till nere i magen och ibland känner man hur en fot rör sig från ena sidan till den andra. Underbart att känna att lillen lever runt men ibland skulle hon kunna få vara lite försiktigare.


Är ganska trött idag efter en hel helg i Uppsala. Åkte upp för att hälsa på min älskade brors dotter Alva. Hon blir 1månad idag och hon är bara föööör söt, jag är en riktigt stolt faster. Haft en underbar helg och nu känner jag mig lite förberedd på hur det kommer vara att ha en sån liten hemma i vårat hem. Dom gör inget annat än sover, äter, rapar och bajsar. Men gud så jag längtar efter den tiden. "Bara" 71dagar kvar!



Kommentarer
♥ Lina säger:

ååå du har fått kännt på lilla pyret :-)

Snart har ni en egen!!!

Förstår att du längtar. Jag träffade en mamma i veckan som väntade sitt andra barn, hon hade beräknat datum i tisdags... undrar om det hänt någe än?=)

2009-02-09 @ 09:01:56
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0