Mamma...mamma...mamma

2009-12-19 @ 20:23:15

Idag har lillan varit såååååå mammig. Hängt i mina byxben hela tiden.
Ingen/inget annat har dugit på HEEEELA dagen. Tur är väl att hon gillar sin mamma men det blir lite jobbigt efter en lång dag. Hon somnade vid 19.oo och jag är helt slut och funderar på sängen jag me...

Trotts denna mammiga dag så har jag hunnit med att göra ischoklad, lussebullar och lingonbröd. Så lite effektiv har man varit i alla fall. En ensam mamma kan minsann :) Bebis på höften och rulla bullar med den andra *hehe*

I morgon väntar ett julbord med hela familjen. Ska också försöka uppdatera med lite bilder. Blir en massa bilder på de 2 små busfröna.

Ha en fortsatt trevlig kväll!!

♥Kram♥


Kommentarer
♥ Malin, Alice & Lowes mamma! säger:

Duktig du är som bakat så mycket :D

2009-12-19 @ 20:29:39
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
♥ Eva & Neo säger:

Mysigt när dem är mammiga, men en heldag så blir man rent utmattad.. :P



Mjo, det är nog inte så många som läser längre så passar på att ta ett uppehåll då jag ändå inte skriver något.. haha... :P



Okej, då ser vi framemot någon fika efter den 12 Jan.

Kram gumman!

2009-12-19 @ 21:33:48
♥ Emma&Sigge säger:

Hej. Tusen tack för alla stärkande ord och positiva tankar, det hjälper jätte mycket.

Nu ska jag bara vara hemma och njuta.



Herre jösses va stor sockersöta Amanda har blivit!

Tiden går aldeles för fort=)



Jag hoppas att ni får en underbar jul och nyårshelg.

Miljoner kramar Emma Och Sigge

2009-12-20 @ 10:19:22
URL: http://emmalouisebjorkman.blogg.se/
♥ Carolina - Vinn Presentkort på 500 kr hos Buffis Barnkläder! säger:

Nu är tävlingen om det Lundmyrs fina påslakanset avslutad och vinnaren är presenterad i bloggen, kika in och se om det är du som är den lyckliga vinnaren?!

Passa även på att delta i den sista adventstävlingen, den pågår bara tills julaftonsmorgon så det är kort om tid - vinn presentkort på 500 kr på urfina barnkläder! Kram och Lycka till!

2009-12-20 @ 22:46:04
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0