Måndagen den 11 Augusti 2008

2008-10-18 @ 16:14:03

Denna dag kommer no galltid vara vldigt speciell för oss i familjen.
Efter många grav.test fram och tillbaka trodde jag att det inte hade blivit något.
Men efter många turer fram och tillbaka så visade till sist provet positivt :)

Måndagen den 11augusti 2008 var den dagen då vi fick veta att vi skulle bli en till i våran familj!!

                                                

Känsorna man kände då var både glädje, oro och lycka. Allt blandat i en enda röra.
Är världens lyckligaste tjej i alla fall som har en kille som bryr sig så himla mycket om mig.
Det leendet och de ögonen Jimmie gav när jag meddelade att han skulle bli pappa var fantastiska.
Sitter som fastklistrade på min ögonhinna och är ett underbart minne.

Nu är det många veckors väntan och  många veckors hopp fram till den dagen kotten vill kika ut!!

Kommentarer
♥ Malin säger:

Grattis, grattis!

2008-10-20 @ 06:21:50
URL: http://deepblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0