Aldrig mer en film på bio

2008-11-12 @ 21:27:12

Idag har det bara blivit till att slappa hemma. Varit trött efter den sena kvällen igår och den dåliga sömnen inatt. Var det kanske full måne trotts allt?

Igår var jag, Jimmie och Niklas på bio.
Vi skulle se nya Bond filmen men de enda som såg filmen var nog Jimmie och Niklas för jag somnade nästan direkt efter reklamen och vaknade igen lagom till eftertexten. Tro mig, det är inte första gångne detta händer så jag har bestämt from idag att jag aldrig mer ska gå på bio. Varför ska man slösa bort 100:- på att få sova i en obekväm bio fotälj när man istället kan ligga hemma i den stora sköna soffan? Ledsen Jimmie men tror inte direkt jag är något roligt sällskap så du får hitta någon annan att gå med i fortsättningen.

Idag har Camilla varit hemma hos oss. Jimmie jobbar och jag behövde lite sällskap. Vi lagade god mat och spelade en massa roliga spel. Camilla är en hejare på Yatzy måste jag få säga!

                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0