Julklapps tips?!

2008-12-06 @ 14:17:23

Idag när Jimmie jobbar har jag varit duktig och slagit in lite julklappar. Hade nästan tappat julkänslan för ett slag men fick genast den tillbaka när jag började packa in sakerna. Idag är jag dessutom så shopping sugen så jag skulle vilja komma ner på stan och köpa fler julklappar. Men jag mår fortfarande inge bra så lika bra att avvakta och ta ytterligare en dag hemma. Jag måste verkligen bli frisk till kommande vecka för vi har så mycket att göra på jobbet och på fredag ska vi på julfest. Det kan man ju INTE missa.

I morgon är Jimmie äntligen ledig och då hoppas jag på lite shopping iaf. Luskat ut vad bror och hans tjej vill ha så lika bra att ge sig ut i vimlet på engång och leta. Nu är det egentligen bara min äldre bror jag har kvar att handla till. Men ska nog komma på något.

Någon som har ett förslag på julklapp till en 38årig singel kille??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0