Zombie

2010-03-20 @ 08:31:15

12b4eb046163dd50b5002d0e9a3fb84e.png

Idag känner jag mig verkligen som en zombie.
Varit några hektiska arbetsdagar och några sena kvällar. Igår kväll hade jag tänkt mig en tidig kväll men somnade kring 01.oo. Så idag känner jag mig sliten och jag tror inte ens att en kopp kaffe kan rädda situationen....tyvärr!

På schemat idag står tvättstugan :( Inte sugen för fem öre, men det är ju ett nödvändigt ont. Måste göras. Ännu en trist sak som måste göras idag är shopping, då menar jag inte klädes-leksaks-smyckes shopping, utan jag menar MATshopping. Det tycker jag också är sådär halvkul...Inte mycket som är bra idag inte. Men vi får se vad det blir av dagen!

Ska ni göra idag?

Tips på något smarrigt att baka till lillans 1års kalas? Behöver tips!


Kommentarer
♥ Amandas Farmor säger:

Kanske Farmors kolakakor ????? Hoppas att ni har fint väder,här i Uppsala skiner solen,och det rinner ur stuprören,det är ljuvlig musik.Många Pussar o Kramar till er.

2010-03-20 @ 11:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0