Sur på H&M!

2010-03-03 @ 11:08:55

Hade ju beställt kläder från H&M.
Fick hem paketet igår..var super glad och började riva upp kläderna för att testa dom.
De flesta kläderna till Amanda var super bra, men mer än hälften av de jag skulle ha måste jag skicka tillbaka.

* Treggins i fel färg
* Pyjamas fick fötter helt plötsligt(aldrig sett på den modellen)
* Skjorta i fel färg
* Alldeles för stor väst (vad tänkte jag med)
* För stor klänning

Sååå trist när man har beställt hem en massa. Men men, aldrig tidigare behövt skicka tillbaka. Så nu väntar vi med spänning på nästa paket som ska komma. Hoppas det inte blir en massa att skicka tillbaka då också :o(


Kommentarer
♥ emelie säger:

ja H&M brukar vara lite så där ibland :(

inge skoj alls, sen tycjker jag de är konstiga storlekar ibland, helt sjukt :(



Hoppas du slipper skicka tillbaka nästa gång!

Kram

2010-03-03 @ 12:47:41
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
♥ Eva med Neo säger:

Haha.. Så kul, trodde att det bara var jag som fick skicka tillbaka H&M kläder. (När det gäller min egen beställning) Lillemans kläder passar alltid. Mysko!

2010-03-03 @ 19:57:41
URL: http://underbaraneo.blogg.se/
♥ jennyn - tävla gärna hos mig ♥ säger:

usch o fy va tråkigt :( stackars, o en massa onödigt extra jobb också! kramar



psst - tävla gärna hos mig ♥

2010-03-03 @ 21:20:36
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0