Regn och rusk...

2010-03-28 @ 08:36:06

Igår var det verkligen ingen vidare skojig dag. Det var grått och regnade nästan hela dagen. Jag märkte på Amanda att hon började bli lite otålig av att bara gå inne när klockan närmande sig strax efter 16 så jag bestämde mig för att dra på henne nya regnstället och traska ut en stund.

Det kanske är lite stort just nu men kommer nog passa fin fint till hösten när hon börjar förskolan.



Som sagt va var det inte alls någon vidare dag igår så det blev några filmer och Cougar Town. Inte sett den serien innan men nu är jag fast och dom film-boxarna bara MÅSTE jag ju ha :o)

Kommentarer
♥ Amandas Farmor säger:

Jätte fint regnställ,det är tur att det finns så man kan vara ute fast det regnar "finns inget dåligt väder bara dåliga kläder" Många Pussar o Kramar till er båda.Saknar <3

2010-03-28 @ 19:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0