Amanda Berglund ♥

2010-03-11 @ 20:59:53

Född: 26april 2009
Var: Ystad
Tid: 03:22
Födselvikt: 3190 g
Födsellängd: 51 cm
Huvudmått vid födsel: 33 cm
Namn: Amanda
Namnbetydelse: Värd att älskas
Andranamn: Astrid Diana
Efternamn: Berglund
Ålder: Snart 11 månader
Nyligen lärt sig: Att gå
Dagis: Inget ännu
Vikt nu: Nästan 10kilo ;)
Längd nu: 75.5cm
Mammagris eller pappagris: Båda delarna hoppas jag
Favoritbus: Dra ut alla påsarna i köket
Favoritmat: Mammas hemmalagade
Favoritleksak: Saras gamla mobil
Favorit tvprogram: Kollar inte på tv
Favoritmusik: "Boom Boom Pow" just nu
Sover i: Spjälsäng, pyjamas...
Favorit person förutom mamma & pappa: Gillar alla människor
Barnvagn: Emmaljunga City Cross
Försäkring: Skandia
Blöjor: Pampers
Hur många tänder: 6st (4st uppe & 2st nere)
Storlek i kläder: 80
Storlek i skor: 19-21
Syskon: Inga, dröjer nog!

Kommentarer
♥ Fru Evelina säger:

Så liten hon var när hon föddes. Tycker ju jag iaf som födde ut en stoor kille hihi!



Det är en svanstol! Superbra, passar de allra minsta fast Elion är ändå för smal än så länge haha...



KRAM

2010-03-11 @ 22:09:00
URL: http://happilyeverafter.se
♥ Johanna säger:

Vilken rolig grej! Jag lånade den och la upp på min blogg, hoppas det var okej! Kram

2010-03-12 @ 16:09:36
URL: http://mittlivmedbonan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0