Tidig onsdags morgon - Halsont!

2010-01-27 @ 07:46:38

Aldrig har jag tidigare varit så mycket sjuk som jag är just nu.
Först var det någon märklig släng av magsjukan jag hade och nu har jag nog dragit på mig halsfluss också. Kände av det lite på jobbet igår och idag är halsen helt tjock och näsan täppt. Sitter med en mugg varm mjölk-honung och hoppas på att det kan  lindra det tjocka lite grann.

Idag står annars på listan "Att göra" att vi ska iväg och handla. Ska försöka pallra mig iväg till MAXI.

Ska ni hitta på?

Kommentarer
♥ Minette o Eliaz säger:

fy för halsont. Själv har jag aldrig haft halsfluss men har förstått att det gör SÅ ont. Hoppas det blir bättre snart.



Idag står frisören på vårt schema. Jag ska göra slingor och klippa mig=)



Krya på dig!

2010-01-27 @ 08:09:40
URL: http://mammaoeliaz.blogg.se/
♥ Diana - [hobbyfotograf] säger:

Idag ska vi bada på eftermiddagen, på förmiddagen har jag ingen anning..

2010-01-27 @ 08:21:29
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/
♥ Anonym säger:

Usch, det låter inte alls kul. Du får kankse traska iväg till vårdcentralen om det blir värre..



Det har börjat snöa så smått här ute i Bara nu men jag hoppas inte det blir alltför illa på vägarna när vi ska iväg. Hatar att köra när det är snö=(



Jag är en trogen kund hos frisören. Är där iaf 1 gång varje månad..hihi.

2010-01-27 @ 08:35:04
♥ Amandas Far-mor säger:

Nu har du verkligen otur,tycker lite synd om dig

hoppas det snart går över,du ska ju snart till Fjällen och bryta benet ( Fniss)

skoja bara. Nu är det inte många dagar kvar till jag får se er. LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄngtar så

Många Kramar

2010-01-27 @ 08:47:30
♥ Jennie & Grodan säger:

Men fy vad jobbigt det lät ! halsfluss är bland det värsta som finns! Magsjuka också! :O vad jag har hört är att det är samma bakterie, för jag blir alltid illamående då jag har halsfluss. Vet inte om det stämmer?

2010-01-30 @ 13:37:23
URL: http://jenniesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0