Soliga Malmö!

2010-01-28 @ 12:51:09

Idag är helt underbart väder ute. Solen skiner och snön ligger vit på marken.
I förmiddags var vi till Babycafét som ligger i huset bredvid. Var super trevligt och mammorna är hur rara som helst,självklart barnen me :)
Var en mamma där som ska till Thailand 3veckor nu i Februari, gissa om man längtar efter en resa. Men ekonomin tillåter ingen vidare resa just nu, men snart kanske man kan börja spara och åka iväg för att njuta av lite sol och bad.

Var på café mellan 9.oo-11.3o....efter det tog vi en liten tur i pulkan, men Amanda började bli trött så fick bli hemgång och lite lunch innan hon skulle slumra till. Nu ligger hon och sover sött i sitt rum och under tiden så städar/diskar jag lite. Man får passa på när man har den lilla fria tiden till de. Gör man det när hon är vaken drar hon en i byxbenen, river ut allt i mammas lådor o skåp....och ja, det blir inte så mycket städat :)

I eftermiddag kommer Sara och A på besök, dom ska faktiskt få vara barnvakt i någon timma, jag har ett möte på jobbet som jag känner att jag inte vill missa. Tur att man har goa vänner som vill ställa upp o busa med lillan en stund.

Nu ska jag ta en kopp kaffe i soffan med min nya bok jag läser och sen är de bus med lillan igen.

Gör ni idag?

Kommentarer
♥ Anonym säger:

Vi ser fram emot att vara barnvakter, måste ju öva ;) hihi



Puss o kram så syns vi snart!

2010-01-28 @ 13:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0