"Show must go on..."

2010-01-05 @ 10:29:58

Dax att ta tag i 2010 och försöka blicka frammåt istället för att gräva ner sig i året som varit. Händer en hel del under detta året och allt ska göras på topp och med glädje och hoppas att inga fall-stenar finns där ute för mig....en eller annan liten kanske man kommer snubbla över men det viktigaste är att man tänker possitivt och lär sig av det som varit. Människan bara växer och blir starkare med åren.

Vad innehåller då vårat 2010? Jo detta:
Jan-Feb
Renovering av lägenheten
Skidresa? Vill så gärna!

Mars
En utlandsresa skulle sitta fint!
En SPA resa med Sarisen kanske?

April
Amanda fyller 1år
Jag får körkortet tillbaka *äntligen*

Juni-Aug
Sommaren bjuder på en hel del mindre semester tripper (än så länge oplanerade)
Amanda ska börja förskolan *läskigt* och jag ska börja jobba på allvar


Det viktigaste under 2010 är för mig att ta väl hand om nära och kära.
Familj och vänner är det viktigaste i livet trotts allt!


Kommentarer
♥ Diana - Gravid ♥ säger:

Mysig blogg du har! =) Just nu har jag en tävling om väggord på min blogg, var gärna med! =) Kram, Diana

2010-01-05 @ 12:26:10
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
♥ therese säger:

Varför har du blivit av med körkortet så länge??=( Kram

2010-01-05 @ 19:54:05
URL: http://isabellnicole.blogg.se/
♥ Malin - Professionell Makeupartist/hårstylist... säger:

Hehe, mm, idag är jag grinig. Hatar bandet Dr Kosmos... Hua!! Men jag tycker faktiskt att jag får vara lite grinig eftersom min pojkvän flyttar till italien i helgen.. But then again kanske jag flyttar efter till sommaren, så kanske inte är så synd om mig i alla fall...

2010-01-05 @ 21:09:41
URL: http://malinnestor.se
♥ Daniel säger:

Läst mycke av din blogg! Du e strong!

Hoppas på ett bättre 2010



Å du har rätt... de nära ska vi bry oss om, de e de viktigaste

(du har en ny pren.)

2010-01-05 @ 21:42:18
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
♥ Sara säger:

Vad snabbt tiden går, redan förskola :) Ja en spa semester i Mars/april låter som en utmärkt idé!

2010-01-06 @ 07:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0