Ny vecka - Nya äventyr

2010-01-25 @ 10:25:19

Veckans äventyr börjar på jobbet!

Känns grymt skönt att ha lite mer regelbundenhet i arbetandet. Vi har försökt lösa det på bästa sätt jag och J, får se hur det fungerar för lillan bara. Trotts allt så är det viktigast att hon mår bra!

Men morgonen gick bra. J kom tidigt och hjälpte till med frukosten och påklädnad, Amanda var super lycklig och ville visa pappa allt hemma hos mamma. Kröp runt i alla rum och rev ut allt som fanns i hennes närhet. Hon var riktigt lycklig, mamma o pappa var ju tillsammans för en kort stund. Att barn märker sådant så fort fashinerar mig, dessa små varelser känner av mer än vad vi vuxna tror.

Läsa lite barn psykologi skulle vara intressant. Tips på någon bra bok?

Efter alla bestyr hemma så begav jag mig till arbetet. Skönt att vara tillbaka som sagt va och snart har jag tom. min gamla plats tillbaka. Då är det verkligen på riktigt igen.

Dax att jobba vidare, skrivbordet fyllt med saker att göra :)

Ha en bra dag!


Uppdatering
Lunchen smakade bra! Lite djupfryst men men :)

På schemat denna veckan
Mån: Jobb - Träning
Tis: Jobb - Handling med lillan
Ons: Baby Café i Kirseberg
Tors: Besöka Liam o Carolin?
Fre: Fredagsmys
Lör: -
Sön: Bada med pappa J i Höör?

Dax för träning igen. Skärpning nu efter julledigheten!


Kommentarer
♥ Diana I foto & mammalivet säger:

björkalundsbadet tror jag det hetter. Men det ligger i höör. :) ska du åka ända hit för och bada? =)

2010-01-25 @ 13:04:25
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/
♥ Diana I foto & mammalivet säger:

ja vill man på äventyr kan jag rekommendera badet :) själv ska jag dit igen på onsdag.. kan ta lite bilder då så får ni se mer hur badet ser ut =)

2010-01-25 @ 16:03:23
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/
♥ froidan säger:

Ja, men det är skit dålig kvalité, från jysk ;P Sen bor ni kanske lite föör långt bort hehe!

2010-01-25 @ 17:16:47
URL: http://froidans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0