Ny Kategori - "Barnmat"

2010-01-28 @ 13:29:37



Tänkte att jag skulle börja skriva lite mer om barnmat för er föräldrar som läser och är intresserade.
Barnen växer i ryslig takt och mat äter dom som små hästar :)
Att gå och köpa barnmatsburkar är ju väldigt enkelt och bekvämt, men i längden är det dyrt och faktiskt onödigt.

Kommer lägga upp lite recept, vad man bör tänka på när man börjar ge sin lilla mat, vad man kan ge dom och vad man INTE bör ge dom.


Hoppas detta uppskattas!
Lämna gärna en kommentar på önskemål också!




Kommentarer
♥ Anna, mamma till Elis säger:

Gudars, jag är SÅ dålig på att svara på kommentarer, får så många och jag sitter inte så mycket vid datorn :) Så förlåt att du förblivit utan svar. Min mejl är [email protected] och det är den du använder även för bloggdesign!

Kram Anna

2010-01-28 @ 14:12:35
URL: http://annasara.net
♥ Hille säger:

Det är en firma som gör våra badrum. Vi har bara varit inne och valt grejer som dom sen har satt upp och byggt. Hoppas ni mår bra. Kram

2010-01-28 @ 16:01:59
♥ Malin säger:

Vilken super bra kategori :)

2010-01-28 @ 19:19:01
URL: http://finaklumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0