Mysmorgon

2010-01-30 @ 09:07:59

Amanda vaknade reda vid 06.oo i morse. Jag slog dövörat till och hon somnade sedan om :)Fick lite sovmorgon idag också, klev upp vid 07.3o.

Amanda är världens gosigaste lilla tjej på mornarna, sitter i mammas knä och tittar på TV innan det sedan är dax för frukost. Dock är lillan så hemskt förkyld, precis som jag. Så lite gnälligt är de, men de får man stå ut me.
Nyss kom dock hela frukosten upp också, hoppas hon inte åker på min magsjuka.

På schemat idag står de absolut ingenting. Gårdagen blev fullspäckad så lika bra med lite vila. Kanske skulle vi ta tag i lite bakande, ut går jag absolut inte i alla fall.

Tips vad man kan göra dessa kalla, blåsiga, vintriga dagar?
Pulkaåkning hade ju varit toppen, om de inte blåste så hemskt.

Ha en fin dag!

PS.Katastrof i morse då kaffet mitt tog slut igår. Måste nog gå ut trotts allt och inhandla lite kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0