Mörk söndags morgon

2010-01-24 @ 07:21:23

Var länge sen jag gick upp så tidigt som jag gjorde idag.
Amanda öppnade sina fina blå redan vid 06.15.

Det var ju bara att bita ihop och stiga upp *suck* Det blev en sen kväll och en tidig morogn, har lite ont i huvudet och det svider i ögonen, men får ta mig en liten PowerNap sen när lillan vilar. Förstår verkligen inte varifrån hon får all sin energi. Precis som att hon har värsta socker kicken jue :) Men samtidigt undrar jag om det inte är fler tänder på gång för hon sov väldigt lätt inatt. Vred och vände på sig och blev aldrig riktigt nöjd. Biter sig i tungan och fingrarna hela tiden. Bara jag får en bättre natt inatt eftersom jag ska upp och jobba i morgon. En kopp kaffe räddar mig nog nu!

Ibland känner jag mig faktiskt super en riktig super-mamma. Alla mammor är vi riktiga super-mammor för vi klarar av så mycket mer än vad vi tror. Jag har lärt mig så otroligt mycket om mig själv sedan jag blev stolt mamma till sessan. Någon som känner som jag?

Idag väntar vi besök från Carolin, Andreas och lilla Liam.
Ska bjuda på våfflor tänkte jag *mums*


Hemklickat från Tradera igår (klickbara bilder)

  


Kommentarer
♥ Minette o Eliaz säger:

Ja, vi kan bilda en klubb för vakna barn=)

Eliaz stod upp i sängen kvart i 7 så det var bara att resa på sig och gå upp. Min sambo är ju inte den som går upp i första taget..

Jag förstår precis vad du menar med att känna sig som en super-mamma. Känner mig ofta som ensamstående. Tar alltid Eliaz alla nätter, morgnar, kvällar, dagar pga min sambo jobbar fruktansvärt mycket så när han är hemma sover han mest. Men trots alla jobbiga dagar när man inte tror att man ska orka mer..så gör man om samma igen. Vi är super-mammor allihopa med stora bokstäver=)

Men jag beundrar verkligen dig som verkar vara så stark och klarar av allt ensam.

Detta blev nog ganska långt nu ser jag=)

2010-01-24 @ 08:44:00
URL: http://mammaoeliaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0