Mobillös - Saknad

2010-01-11 @ 09:24:14

Jädra skit telefon jag skaffade mig.
Kan inte rekkomendera någon en Ericsson telefon efter detta.
Haft min telefon i 1månad och nästan sedan dag 1 så har den bara strulat. Den hänger sig, får flimrig skärm och nu det sista som hände är att den inte tar laddning längre och går inte att sätta på. Jag har testat allt, tro  mig, men ingenting fungerar så ska in på 3 så fort jag får möjlighet och skälla lite på dom och se till att dom fixar min telefon!

Annars är allt bara bra! Amanda har varit hos sin kära farmor och "farfar" en natt då jag skulle till Norrtälje och igår kom hon hem igen. Sååå jag saknat henne. Är ju helt sjukt att man blir så förstörd av att vara ifrån henne bara 1natt. Men så är det väl när man är riktigt kär i någon ♥ När man avgudar någon och när man inte kan leva utan en sådan person.

Idag så ska jag, Mia och små tjejerna ta en tur till Fullerö Handel. Ikväll ska vi på 6års kalas ute i Börje.

Mamma och pappa åker tillbaka till Spanien idag =( Kommer bli sjukt tomt utan dom...Undrar hur det kommer fungera när man kommer hem till Skåne igen efter 1månad med hela släkten. Sen kommer man hem och ska vara helt ensam i 1vecka *ledsen*

Men jag har något att se fram emot iaf..... V.6 blir det nog en tripp med bröderna!!  =)

Kommentarer
♥ Tessa säger:

Åååh, du skulle ha gått in direkt när den börja. Man får ju en helt ny mobil om man kommer in inom 7 dagar efter att man köpt en ny mobil...



Hoppas dom fixar den iaf!

2010-01-12 @ 09:54:36
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0