Mammadagarna tryter

2010-01-15 @ 17:22:09

Idag har jar varit på jobbet hela 8timmar, och faktiskt varit RIKTIGT laddad inför att jobba.

Eftersom jag har anmält mammapeng idag så ringde jag till FK för att berätta att jag jobbade och så passade jag även på att fråga hur många dagar jag hade kvar. Visade sig då att det börjar verkligen tryta och ynka 58dagar är kvar. Detta betyder nu att jag måste få ta del av pappa J:s dagar, får se hur det går med de. Jag fick lite smått panik för jag har ingen aning om hur jag ska klara mig med mammapeng till slutet av augusti. Men i helgen får jag sätta mig ner och planera lite och se hur jag ska få ihop det på bästa sätt. Hade inte ens tänkt på att dagarna skulle ta slut någon gång :-(

Hur som helst så löser det sig säkert på något bra sätt!!



Bjussar på en bild från Nice - Frankrike ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0