Magsjuka?

2010-01-19 @ 10:50:34

Usch, igår efter att ha varit på IKEA ihop med Alexandra och hennes karl så började jag känna hur vagen vände sig upp och ner. Bubbalde i magen och den levde helt enkelt sigg egna lilla liv, tänk om det nu är min tur att bli magsjuk? Min kära bror var dålig när jag åkte från Uppsala och tjejen hans blev dålig någon dag efter...

Håller verkligen tummarna för att det bara var något dåligt jag käkade igår, min ängel kommer ju hem till mig idag och då vill jag verkligen inte vara dålig!

Just nu sitter jag under filten på soffan och klurar lite på framtiden, den ekonomiska framtiden vill säga. Måste lösa en hel del saker om jag nu snart har slut med mina mamma-dagar, gäller att planera.

Vet att jag inte svarat på era frågor ännu, men så fort jag känner mig bättre och mitt internet vill funka som det ska så ska jag ta tag i de...

Har nya bilder på Amandas rum som jag tänkte lägga ut!

Ha en fin da! ♥


Kommentarer
♥ Jennie & Grodan säger:

hoppas du mår bättre!



sv: jadu, hon anväder fr strl 74-80, varierar

2010-01-19 @ 21:31:45
URL: http://jenniesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0