Magont - "Jag säger upp mig..."

2010-01-26 @ 15:41:15

Ta mig nu inte bokstavligt talat. Ska absolut inte säga upp mig från mitt underbara arbete. Arbetet är de i mitt liv som just nu förgyller min närvaro mest (efter min lilla ängel säklart) Alla  underbara arbetskollegor som bara längtar efter nästa gång man ska komma in. Alla kollegor som klappar en på axeln och tycker att man är duktig.

Men finns så mycket annat i livet som är pest och pina. Jag vet att jag måste gå igenom allt detta och jag vet också att det kommer bli bra. Jag vill ju inte tillbaka till mitt gamla liv...eller?Men vilken skit det ska vara att vara mitt uppe i de. Tar åt mig av allt de du säger Lisa C. De kommer bli bra!!! Tack för alla dina ord under min Uppsala vistelse, vi borde nog ta ett snack snart igen ;) Har ju en del att prata om :)

Just nu i skrivande stund är jag nere på botten, men jag vet att jag lika fort kommer upp till toppen! Men måste få skriva av mig lite,  det jag har bloggen till jue.




Jag vet att du läser och du kanske flinar åt mig just i denna stund. Men detta tar otroligt hårt på mig, du vet vilken känslig människa jag är. Jag behöver lite tid för att få distans och inse vad som är verklighet! Känslomässigt är jag fortfarande som en riktig berg och dalbana, kan inte få ordning på de. Jag säger saker jag inte menar, agerar på ett sätt jag normalt inte skulle...men men...."This is life!!"



Kommentarer
♥ Diana I foto & mammalivet säger:

Ja jag förstår att det kan vara tufft för dig.. och att man säkert kanske känner sig ensam och vilsen..



hoppas att du snart kan nå toppen igen!

2010-01-26 @ 16:43:20
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0