Lillan tog sovmorgon

2010-01-31 @ 08:56:55

Denna söndag till ära så tog min lilla ängel sovmorgon. Och det var ingen dålig sådan heller utan vaknade så sent som 08.3o *tihi* Hon är ju bara fööör söt.
Jag klev upp som vanligt vid strax efter 07.oo och här då med att ta en kopp kaffe i lugnan ro, betala de sista räkningarna och diska i köket. Det var riktigt skönt med lite egentid på morgonen också faktiskt.

Igår kväll kollade vi på Robinson-finalen och tränade på att gå. Amanda har tagit hela 6steg nu som mest. Det är stort för en mamma ska jag säga, såååå stolt över henne.

Idag var taken at vi ihop med pappa J skulle iväg för att bada. Men tror inte det blir så pga detta snökaos som är. Eventuellt får vi i alla fall fika främmande och om inte det så sticker vi till IKEA. Något måste vi väl hitta på :)

Jag är på jakt efter ett matsalsbord och kikat lite på dessa...

    

(bilderna är klickbara)

 

Frågan är bara om jag ska ha ett bord för 4pers eller 6pers. Har ju ett stort vardags rum så får ju in ett lite större...men tåls att tänka på. Dessa bord jag kikat på kommer fårn Jysk och Nilssons i Svedala. Får kika vidare på IKEA idag. Inget som ska inhandlas nu direkt utan först ska det tapetseras men bra att veta vad man vill ha i alla fall.

Nej nu ska jag ha i mig ytterligare en kopp kaffe och lite frukost.

Ha en fin dag!


Kommentarer
♥ therese säger:

Super fint.. Men är det inte snyggare med ett högblankt vitt bord med stål ben??? Jag älskar dom borden.. Men det du har på bild är ju mer regällt...

2010-02-01 @ 13:21:46
URL: http://isabellnicole.blogg.se/
♥ Anonym säger:

skulle utan tvekan ta det stora matsalsbordet med 6 stolar. äger ett själv i ek och med läderstolar fast bruna som på bilden. de e guld när man får fikafrämmande precis som när man har väninnorna över på midd´a! :) lycka till.

2010-02-03 @ 05:24:16
♥ naddie - mamma till finaste prinsessan! säger:

vi köpte bordet från jysk på REAN för 2700 kr :P

såg att dom höjt priserna igen på exakt samma bord.



du skulle passat på under rean ;)

2010-02-03 @ 10:09:35
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0