Kusin Jennifer på besök

2010-01-12 @ 15:58:39

Idag har Amandas kusin Jennifer varit på besök i stort sett hela dagen.
Vi har gjort bröd och lagat lunch (köttbullar med broccolimos). Känner mig som värsta mäster kocken måste jag säga, alltid skoj att testa nya recept. Har redan nu även förberett inför kvällens fisksoppa med Aioli ;-)

Plus i kanten till mig va?!

Har inte gjort något annat speciellt, pratat strunt och busat med småttingarna.

I morgon ska jag ut till Amandas farmor och "farfar" för den sista måltiden. Usch det låter verkligen hemskt men sen ska vi ju åka hem till Skåne igen. Delade känslor måste jag ju erkänna. Självklart väldigt skönt att få komma hem och bona om lite hemma, slänga ut julen osv, men det kommer samtidigt bli RIKTIGT TOMT hemma första veckan :-(

Jag förstår pappa J som varit ifrån sin skatt så himla länge, kan inte vara lätt. Och jag som haft henne hos mig i stort sett 1månad kommer verkligen tycka att det är tomt. Hatar verkligen detta delandet, men vad ska man göra da?

Ha nu en riktigt fin kväll!


Kommentarer
♥ Claire säger:

Vad skönt att du och Amanda har haft det bra här hemma i Uppsala! Jag vet en som har längtat efter sin prinsessa, tur att ni är på väg hem!

Ha en mysig middag i Hagby och Lycklig resa hem till Skåne. Nästa gång ni är uppe kanske jag får träffa dig också :-)

Kram Claire

2010-01-13 @ 11:14:58
♥ Daniel säger:

Så skoj me besök. Och duktig du e i köket. Som en hurtig husmora!

2010-01-13 @ 14:37:04
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0