2010 Äntligen ett nytt år att se fram emot..

2010-01-01 @ 19:47:28

Jag jag hoppas då att detta år ska bli mitt år..eller ska väl säga vårat år..mitt och Amandas.

Även fast 2009 också var ett bra år så var det också ett av mina värsta och jobbigaste år, än så länge i livet. Kommer få tacklas med en hel del av detta även under 2010 men det släpper väl så smått och jag får försöka koncentrera mig på annat och se frammåt.

Nyårs firandet var SUPER lyckat!
Vi var hela familjen samlad ute i Sunnersta och maten var helt underbar.
Hummer till förätt,  oxfilé till varmrätt....*mums*

Efter att ha varit vaken sedan 06.oo redan så var jag riktigt sliten vid 12slaget. Somnade till när jag gav Amanda mat vid 23.oo men vaknade till och tittade på alla fina raketer över Uppsala stad. Var som sagt va en väldigt lyckad kväll!!


Kommentarer
♥ Jenny säger:

Hej:) Hittade hit via bloglovin o ser att ni håller till här i Uppsala trakterna precis som oss!



Hoppas du och lilltösen får ett riktigt fint 2010! Många kramar Jenny

2010-01-02 @ 21:34:59
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0