Vad hände?!

2010-02-20 @ 19:55:00

I förmiddags fick jag för mig att vi skulle åka till Burlöv Center för att fönster shoppa lite.
Amanda fick sin lunch och sen bäddade jag ner henne i vagnen och gick ut i blåsten. Vi var lite tidigare till bussen men eftersom Amanda precis skulle till att ta sin vila så tänkte jag passa på att promenera lite innan. Efter 15minuters väntan kom bussen...och åkte lika fort!!

Va? Vad hände? Bussen stannade, tog ombord två passagerare men vägrade att öppna för oss. Har jag något otalt med någon busschaufför? Ingen aning men vi fick iaf vänta ytterligare 20min innan vi kom iväg.

Var en bra dag på Burlöv och vi kom hem med mat och våtservetter till älsklingen. Hittade även lite fina kläder till Amanda men det får vänta lite till. Om ynka 2månader fyller mitt lilla hjärta 1år och kan ju vara bra om hon har lite på sin önskelista till dess ;o)



 


Kommentarer
♥ Sandra Is The Shit! säger:

sv; tack så mycket :) önskar jag gjort det själv men det är köpt på Rusta ;)



Jobbig busschaufför jag hade blivit tokig haha ^^

2010-02-20 @ 19:59:45
URL: http://ensandran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0