Underbar kväll...

2010-02-04 @ 21:36:32

Precis kommit hem fårn en UNDERBAR kväll med min Sara.
Vi var till Entré för att titta på "Snabba Cash". Riktigt bra film och jag kan verkligen rekommendera den till er som inte sett den. Rå film, men tyvärr är det vardagens sanning. Det händer varje minut utan att vi "vanliga människor" märker något, den undre världen är grym och dom döljer det bra.
Nu längtar jag bara efter uppföljaren :o)

Innan filmen så åt jag Sushi, sååå underbart gott! Och efter filmen kikade vi in hos "arbetskollegorna" och tog ett glas vin. Man får ju passa på när man är barnfri en kväll. Saknar lillan redan men var skönt att göra något annat också, inte bara vara MAMA hela tiden.

Nästa projekt ihop med Sara är en ordentlig utekväll, saknar det som tusan. Att få göra sig fin, klä på sig lite nya fina kläder, dricka en god drink och skaka rumpa *I miss soooo much* Men snart så!

Varit en lång dag. J kom för att hämta skatten redan vid 07.3o i morse...sedan en lång dag på jobbet...och sist men inte minst en trevlig kväll med Sara...nu väntar sängen snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0