Stödhem åt "Rädda Katten"

2010-02-21 @ 18:26:32

För ca.2år sedan var jag stödhem på "Rädda Katten" i Malmö. Det betyder att man hjälper till och är tillfälligt hem åt hemlösa katter. Tyvärr funkade inte detta speciellt länge då det visade sig att min dåvarande sambo var allergisk, tyvärr. Vi hade haft katt innan men han hade med åren blivit allergisk. Men nu är jag ju ensam igen och super sugen på att skaffa katt. Dock har jag inte tid med detta då vi är bortresta en hel del och då ofta också under längre perioder. Men att vara stödhem vore ju toppen.

Så just nu väntar vi faktiskt på att få hem 2små kattungar :o) Längtar såååå!


Kommentarer
♥ Emelie säger:

Ja hon bor hos sin pappa på vardagarna:P

2010-02-21 @ 19:04:10
URL: http://ungmamma15.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0