Städa-Rensa-Möblera-Slänga

2010-02-27 @ 21:50:54

Precis så som rubriken lyder har min dag varit.

Först en tur till IKEA för att inhandla lite förvaringsmöbler till våra garderober, tavellister och en lampa.

Väl hemma så var det dax att bära ner alla kartonger jag gjort iordning till källaren, rensa bland Amandas kläder och sätta upp nya lampan. Dock visade det sig att mitt uttag i taket inte fungerar, så det blir till att kontakta hyresvärden på måndag. Det var väl behövligt att rensa i Amandas garderob. Var en hel del som åkte ner i kartonger, dax att fylla på med nytt i stl.80.

Har möblerat om i lillans rum, rensat i mitt rum och haft ordentlig vårstädning på balkongen. Det har varit en hektisk dag och tyvärr tackade jag nej till middagen jag blev bjuden på. Men en liten vila i soffan nu är precis vad jag behöver. I morgon är det köket som ska få sig en omgång och så ska det upp lite hyllor och lampor på väggarna.

Bla...bla...bla... Men detta var min dag.

Har du gjort idag?!


Kommentarer
♥ Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥ säger:

Det är skönt efter att man fått röja lite...

Trist att uttaget inte fungerade i taket, men på måndag kan du nog tända lampan i taket igen :)



Kram

2010-02-28 @ 09:28:51
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0