Redan måndagskväll...

2010-02-22 @ 20:28:00

Tiden springer iväg. Idag har jag hunnit med en MASSA.
Kära Amanda väckte mig redan vid 05.oo, kunde väl inte bli bättre eftersom jag sedan skulle jobba hela dagen*ironi* Men det var ju bara att bita ihop och le tillbaka.
Vi började morgonen i pyjamas i soffan och framför hockeyn, sedan var de frukost och ombyte som gällde. Jag duschade o sminkade mig och sedan kom J för att hämta mitt hjärta. Har "barn fritt" nu i 2dagar. Så på mitt schema står jobb jobb jobb och träning träning träning.

Direkt efter jobbet idag kilade jag ner till gymet *stolt* Var innan jul sist, då var jag flitig o var där iaf 2ggr/veckan. Varit lite svårt nu på sistone eftersom jag har Amanda mestadels och svårt att gå på gym då. Men ska försöka lösa de, behöver bara 40min fritt så jag kan svettas lite. Kändes riktigt skönt idag, blev konditionsträning och lite mage/rygg. Sedan har jag slängt ihop lite stekpanne-bröd nu på kvällen. Blev helt OK faktiskt. Färska och med lite fetaost emellan så var de faktiskt riktigt gott.

 Nu väntar soffan och en film, får se vad de blir ikväll. Ha en riktigt trevlig kväll!

Kommentarer
♥ Anonym säger:

Svar: Helt ok! :) Vilken fin blogg du har! Har du designat den själv? Jag vill ha en fin, men är så dålig på det! :(

2010-02-22 @ 21:32:32
♥ Malin - Professionell Makeupartist/hårstylist... säger:

Bra önskemål, kommer att komma en del sånt nu inom kort... Finns en del sedan tidigare i bloggen med. Använd sökfunktionen så kanske du hittar nått!

2010-02-23 @ 18:18:42
URL: http://malinnestor.se
♥ Linda säger:

Hur är läget med dig??

Här e det febrig och snorigt

2010-02-23 @ 20:47:45
URL: http://easytolove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0