Fredagsmys!!

2010-02-19 @ 19:33:22

Kvällen är räddad!!

Tog en promenad till Entré för att inhandla lite godis. Slank även nom O´Learys för att visa upp Amanda för arbetskollegorna från nattklubbs tiden. När jag sedan skulle bege mig hemmåt slank jag förbi ett Sushi place, och jag blev sååå sugen. Så nu är kvällen verkligen räddad. Godis - Sushi och lillan sover redan.



Sitter just nu och kikar på inspelade avsnitt av "City Akuten". Varit min favorit sen jag var liten. Mamma följde serien när jag bodde hemma och sen fastnade jag för den också. Men sen så ska jag nog ta och hyra mig en film, tror inte jag har lust att kolla på hockeyn ikväll.

Vad hittar ni på ikväll?

Kommentarer
♥ Sara Hansen säger:

Smaskens, det är du värd! Kramas

2010-02-19 @ 20:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0