Fredagsmys på Dockan...

2010-02-06 @ 09:22:54

Igår var en riktigt hektisk dag.
Vaknade super trött med röda ögon och svullen i hela ansiktet. Men det gick över efter några koppar kaffe på jobbet. Var mycket att göra på jobbet, det är de alltid på fredagarna och jag hann knappt med hälften av det jag hade tänkt göra. Tur att jag ska tillbaka redan på måndag igen, har en del att ta igen.

Slutade redan vid 15.oo för att sedan ta bussen ner till Malmö C och möta upp Amanda och gudfar J. Han var så snäll och hjälpte oss med att komma in med henne till stan (Tack J!!) Jag stod ute och väntade på dom i 20min så jag var helt genomfryst om tårna. J ville ta en fika men vi hade bråttom hem eftersom vi var bortbjudna redan vid 19.oo.
Så det var bara att säga -"Hej!" -"Hej då!" och ta bussen hem. hällde upp ett varmt bad för att hinna tina, gav lillan mat och sedan var det på med kläderna igen och på bussen. Denna gången skulle vi ner till Dockan för att käka Tacos hos Sarisen. Amanda brukar inte hänga med på sådant utan jag försöker göra det på mina "barn-fria dagar", men hon måste ju lära sig att vara med så vi gjorde ett försök. Gick bättre än förväntat!!

Tack Sarisen och alla andra som var där för en super trevlig kväll!
Måste vi göra om snart igen ;o)

Kommentarer
♥ Jessica-Mamma till Leia säger:

Hejhej. Vilken fin blogg du har... :-) Själv gjort den??



Jo, min vän är mycket nöjd med den, fast nu i snötider är den inte hitt. hjulen är svåra att köra med i svåra snödrivor. annars har jag inte hört att den ska vara dålig. Hon använder den alltid. :-) KRAM

2010-02-06 @ 10:54:57
URL: http://mammajesssi.blogg.se/
♥ Tessa säger:

Ja de blev de, men när dom bara kosta 5kr/st så kunde man ta några.. :-D

2010-02-06 @ 12:51:16
URL: http://tessa84.blogg.se/
♥ unique säger:

36 låg det på dagen jag födde, men det var lite svårt att mäta eftersom bebis låg in under revbenen. Fick inte riktigt plats i min lilla mage hahah

2010-02-07 @ 03:50:54
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0