Då var det lördag igen...

2010-02-27 @ 07:34:24

Idag kommer J för att hämta Amanda. Hon ska vara hos honom till på måndag.
Så idag står det städing på schemat. Redan tagit tag i köket med all disk, men svårt att hålla undanplockat då jag har en liten tjej kring benen som vill riva ut allt som finns i lådorna.

Att Göra Idag:
* Bära ner kartoner i källaren
* Slänga massa skräp
* Rensa Amandas garderob
* Ta en tur till IKEA
* Träna
* Sova

Jag är helt slut i kroppen. När Amanda vaknade vid 06.oo i morse var jag en riktig Zombie, och det är jag väl fortfarande. Men snart får jag i mig en kopp kaffe och då är jag kanske som en vaken zombie i alla fall :o) Känner att jag behöver sova en stund när Amanda åka till pappa. Sen är det dax att fortsätta ta tag i denna dagen.

Bortbjuden ikväll på middag och Melodifestiva. Men måste ta mig en funderare på om jag verkligen orkar det. Måste passa på att vara lite fri och vila också.

Ska ni hitta på idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0