Sprängande huvudvärk...(måndag)

2010-04-06 @ 10:31:28

Ibland blir det bara för mycket, ibland ger även min hjärnverksamhet upp!
Jo det är faktiskt sant, även jag rasar ihop ibland. Tro det eller ej!

Aldrig sagt att livet ska vara lätt, att det ska vara en dans på små rosa moln.
Men när andra försvårar för en så blir man rätt trött på de.
Jag orkar egentligen inte bry mig, men svårt att låta bli.


Idag har huvudet dunkat som aldrig innan...hjärnverksamheten har varit på full spinn hela tiden. Men i morgon är en annan dag och så går livet vidare!

Kram på er alla mina underbara läsare!

Kommentarer
♥ Kirsi- mamma till Alex säger:

Visst kan ens hjärnverksamhet bara blivit för mycket emellanåt. Jag tycker du är duktig som kämpar på så bra som du gör. En stoor STYRKEKRAM!!!



Kramar/ Kirsi

2010-04-06 @ 14:46:09
URL: http://fesi.blogg.se/
♥ Alexandra säger:

Du är precis som alla andra en människa med ett hjärta och oavsett hur stark man är som person så har vi alla en gräns och så även du. STOR KRAM till dej gumman, hoppas huvudvärken släpper under kvällen./Alexandra

2010-04-06 @ 16:44:39
♥ Isabelle - mamma till Nova säger:

Hej!

Jag är en ganska ny läsare av din blogg, hamnade här av en slump :) kommenterade ett inlägg innan om barnstol och vagn.

Vad tråkigt att människor vill förstöra för andra, jag har verkligen aldrig förstått detdär! :(

Hoppas att du snart känner dg bättre och tar dig vidare, livet är en riktig villervalla.

Du har i alla fall en hemskt söt dotter :) & din blogg är jättebra!

Ta hand om er / Isabelle - Mamma till Novabus

2010-04-06 @ 21:48:35
URL: http://isabellebarkelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0