Viktrasar...

2009-09-02 @ 09:23:33

Efter tre veckor i Uppsala så hade jag inte direkt några större förhoppningar på vidare viktnedgång. Så när jag ställde mig på vågen idag fick jag en chock :) Målet var att först komma ner till vikten jag hade innan graviditeten och det klarade jag innan avresan vilket jag hade hoppats på, men att jag under "semestern" skulle tappa ytterligare 1,5kilo hade jag inte en tanke om. Men det var ju ett possitivt besked.

Idag kör både jag och Jimmie igång med GI tänket här hemma. Kanske inte riktigt lika strikt som innan men ska försöka hålla oss borta från kolhydraterna så gott vi kan. Nu är målet att få mera muskler och bättre kondis, funderar på att anmla mig till något lopp på 5km under våren. Någon som har tips? Och helst något annat än "Vår

Kommentarer
♥ Carolina säger:

Vad härligt -grattis!

Här körs det LCHF/Gi också... det är riktigt bra, har inte ätit en godisbit sen vi startade och det är riktigt bra - är värsta gottegrisen annars! ;)

2009-09-02 @ 09:37:53
URL: http://carolina1979.blogg.se/
♥ Amanda säger:

Duktig du är! Du kämpar på bra!

Jo, jag vet. Jag far runt som en tok. men det känns som jag måste göra det för att hinna med allt. :o)



Kul med IKEA besök. Hoppas ni hittar en stol till sessan!

Jag kom föresten på igår att jag inte postat ditt smycke än. Men det kommer. :o)

Kram

2009-09-02 @ 10:02:52
URL: http://creyla.blogg.se/
♥ Amanda säger:

Neej, jag har inte fått något presentkort.

2009-09-02 @ 10:18:06
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0