Höstmys

2009-09-28 @ 08:06:25

Sitter vid frukostbordet och höstmyser.
Tända ljus, en kopp kaffe och bara jag och lilla Amanda vakna. Så underbart mysigt med hösten tycker jag. Alla löv är helt röda och gula och än så länge sitter de flesta kvar på träden faktiskt. Men sen kommer även den negativa sidan med hösten som är regn, blåst och att alla människor sitter inne.

Idag ska jag och lillan iväg för att träffa de andra mammorna i mammagruppen. Ska hem till en tjej som bor i Falsterbo och fika. Tror dock inte att det blir en promenad för mig och Amanda dit, med tanke på hennes hosta och förkylning, utan jag tror att snälla mormor kommer skjutsa oss.

Pampers har i skrivande stund en fototävling. "Gyllene sömn". Jag kunde inte låta bli utan laddade självklart upp en bild. Vad tycker ni om denna?


Tupplur efter maten!



Ska du hitta på idag?

Tips till mammalediga i höstmörkret?


Kommentarer
♥ Madeleine säger:

Underbar bild! Så liten hon var där!

2009-09-28 @ 11:31:16
URL: http://madeleinelejman.blogg.se/
♥ Jennifer säger:

Saknar er redan! <3

2009-09-28 @ 12:25:48
♥ emmah - 20 år & blivande mamma säger:

åh gud så söt hon är!

2009-09-29 @ 16:03:00
URL: http://emach.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0