Fullspäckad måndag

2009-09-08 @ 07:50:12

Upp redan vid 07 då kära Amanda ville gå upp o busa.
För min del betyder det någon timme framför Nyhetsmorgon, Amanda kräver nästan ingen uppmärksamhet på morgonen, vilket faktiskt är ganska skönt.

Sedan var det dax för att ge på sig städandet hemma. Att ha en hund hemma som löper betyder en MASSA hundhår. Jag skulle nog kunna springa runt med dammsugaren flera gånger om dagen, men det får ju finnas gränser.

Sedan vid 12 kom Elin och mamma Anna-Karin på besök. Blev ingen GI idag kan jag meddela. Dom hade med sig jätte mumsiga bakverk som man INTE kunde låta bli. Elin har vuxit o blivit stora tjejen, hon kan ju ställa sig upp själv och gå med stöd. Elin skulle även visa Amanda hur det går till med gå-stolen, det blev en himla fart och det gällde verkligen att hoppa undan utan att få hälsenan kapad :o) Jätte trevligt besök!!



Efter besöket med Elin och hennes mamma så skulle jag till jobbet. På fredag drar vi iväg på Konferans och idag hade vi lite inför det kan man säga. Vi pratade om företagets Vision och vad vi tycker om jobet o kunderna tycker o tänker om oss. Jag tycker det var en väldigt givande och vi hade nog kunnat sitta i flera timmar till om det inte varit så sent på kvällen.

Var hemma i Skanör till 20.30 och då var det lite partaj hos en kollega till Jimmie. Han och tjejen hans ska till Asien/Australien i 6mån. Drog självklart dit en sväng och klockan hann bli mitt i natten innan vi kom hem....detta betydre med andra ord att jag är väldigt trött idag :o(





Kommentarer
♥ Lina säger:

Nämen, vad hade Amanda för body då?!!? :-)

2009-09-08 @ 09:36:20
URL: http://endellina.blogg.se/
♥ Maria säger:

Shit... Innan jag tittade noga trodde jag det var Amanda som hade lärt sig stå upp :) Grym unge tänkte jag, men sen såg jag att det var en annan liten docka.

2009-09-08 @ 13:52:29
URL: http://mimariatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0