Förkylningstider

2009-09-29 @ 07:22:02

Först hade lillan feber och öroninflammation och nu har det gått över till jobbig, slemmig hosta. Skulle varit iväg på jobbet idag men eftersom hon knappt fått sova inatt pga hostan så tänker jag hålla mig hemma och försöka få tag på en läkare som tittar på henne. Inte allt kul att se sitt barn sjukt, man känner sig så himla hjälplös.

Uppe med tuppen idag. Sitter nu vid köksbordet igen med min kaffe o lite tända ljus :) Som sagt va tycker jag att det är riktigt mysigt med höstmörkret.

Igår var jag på mammaträff. Super trevligt besök hos mamma Susanne i Falsterbo. Fikade och snackade en massa i flera timmar. På måndag är det dax igen. Så himla glad att jag har de andra mammorna för annars skulle jag lätt lida av tristess. Inte det att jag inte tycker om att gå hemma med Amanda men man behöver lite vuxna omkring sig också.

S
edan var jag, mamma o pappa iväg på ett litet äventyr, berättar mer om detta inom kort :)
Nyfikna? *hehe*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0