Besök i Svedala

2009-09-17 @ 08:14:18

I tisdags var jag och Amanda ute på stora äventyr =)
Packa ihop barn och hund vid 10tiden för att bege mig till Svedala och hälsa på Elin och hennes mamma Anna-Karin. Det tar lite tid med bussen och byten så fick hjälp av Sara som ställde upp och var hund vakt.

Väl ute i Svedala såtog vi en liten promenix i centrum, riktigt trevlig liten ort. Inte så liten heller, om jag inte minns helt galet så sas det att det bor ungefär 20tusen personer inom kommunen.
VI köpte lite fika på ICA och sedan gick vi vidare hem till Elin. Barnen busade på golvet och Amanda fck låna en sittpuff så hon kunde vara med p åElins nivå lite. Men Elin hon kryper hellre iväg än sitter still på mattan*hehe* Men Amanda verkade ha det bra iaf. Vänta bara till Amanda kryper på riktigt också, då blir det full rulle på babyträffarna.

     

Innan jag åkte hem så hann vi med att ta en promenix. Och precis lagom till vi kom tillbaka så kom bussen som skulle ta oss hem till Malmö igen. Hade en super trevlig eftermiddag i Svedala och vi ska nog packa ihop oss och åka ut snart igen.

På kvällen sen så stannade jag hos Sara en stund och bestämde mig för att vi skulle sova kvar. Amanda sov så himla sött i vagnen efter en promenad med hunden så inte ville man riva upp henne inte och sätta sig på bussen i en hel timma.


Kommentarer
♥ Elin (Edvinsmamma) säger:

Vilket härligt äventyr ni verjar ha varit på!

Och lilla Amanda är så söt när hon sover i vagnen! :)



Kram

2009-09-17 @ 09:13:05
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0