Tidig morgon

2009-10-03 @ 07:05:06


...Morgonmys...



Vet inte om det kanske är så att Amanda håller på att få tänder eller om hon påverkas mycket av fullmånen, men sova har hon iaf inte velat göra inatt. Jag var uppe vid 00.30 för att ge henne mat och sedan var Jimmie upp 04.30 och gav henne en omgång till. Men efter det ville hon minsann inte somna, så jag har nu varit vaken sedan 05.00 *suck*

Sitter i köket och tittar ut genom fönstret och det är verkligen bläcksvart. Hösten är mysig på sitt sätt men det är verkligen en jobbig tid med detta mörker. Men efter några koppar kaffe så är jag nog på gång igen. Hoppas lillan får för sig att sova snart så jag kan få vila lite till.

Igår var jag, Amanda, Baileys, mamma o pappa på en liten utflykt. Tog en promenix med Bailey i Falsterbo och vi strosade runt i över 1tim. Var underbart fint höstväder igår. Sedan bar det av till IKEA. Men eftersom dom nu flyttar från de gamla IKEA så var det väldigt utplockan, men som vanligt kommer man iaf därifrån med lite värmeljus :) och en varmkorv i magen.

På söndag är det "Öppet Hus" på brukshundsklubben och då hoppas jag att det blir fint väder så vi kan gå dit. Det är tävlig i lydnad, prova på och Polisen visar upp sina hundar. 10-13 på Brukshundsklubben i Skanör-Falsterbo.


Kommentarer
♥ Kirsi säger:

Usch för att få vakna såå tidigt i detta mörker då man vill ligga kvar under täcket.

Hoppas nu lillan somnar så du kan vila lite du med.

Ha en fin dag/ kram

2009-10-03 @ 08:09:01
URL: http://fesi.blogg.se/
♥ Johanna säger:

Tack så mycket! :)



Ohh så mysigt med tända ljus på morgonen! :) Förresten, ni gav ersättning till Amanda i början va? Gav ni det fullt ut eller blandade du med amningen?

2009-10-03 @ 09:22:56
URL: http://johannaanderberg.blogg.se/
♥ Malin, mamma till Alice & Lowe säger:

Ja, man får göra en såkallad "underblogg" och länka till den :)

2009-10-03 @ 09:41:54
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0