Senaste dagarna i bild

2009-10-20 @ 21:15:22

I söndags var vi hem till Malin o Ferdi. Vi blev bjudna på lunch och sedan var vi och kikade på lite fotboll, det var faktiskt Malin som skulle spela så vi var hennes lilla hejarklack jag och Amanda.




         

Amanda tyckte fotboll var skoj och hon skötte sig riktigt bra. Första fotbollsmatchen och det kommer med största sannolikhet bli flera i hennes liv, hon har en fotbollstokig mamma och pappa ;o) Den långa dagen satte sina spår och Amanda somnade innan 20.oo





Igår var vi på mamma-träff här ute i Skanör/Falsterbo och alla barnen var vakna så passade på att försöka ta ett kort på dom. Nästa träff ska jag ta med mig riktiga kameran så det blir bättre bilder. Inte så lätt att knäppa kort på så små livliga krabater.



Igår kväll var jag till Tessi o "lilla" Lukas på middag. Jimmie hade Amanda så det blev en kväll utan barn för mig. Vi gjorde en spökig pumpa som dom ställt på baksidan...visst blev den fin? 10poäng tycker jag lätt, det var ju trotts allt första gången. Bra jobbat Tessi ;o)

 


Kommentarer
♥ Sara säger:

Scary pumpa Tessi fick till :) Det gjorde ni bra!

2009-10-21 @ 06:30:05
URL: http://saralovethesea.blogg.se/
♥ Diana med Hampus & Nathalie säger:

Javisst kan jag fota Amanda :) när var det ni skulle flytta ? Mammaträff låter skit kul!!! Det är jag absolut med på :)

2009-10-21 @ 09:35:26
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/
♥ Diana med Hampus & Nathalie säger:

Ja det tar ju ett litet tag och komma i ordning ! Ja det lättaste är om jag hade kommit till dig eller om man fotar på en mammaträff! Jag är ju inte malmöbo längre så jag kanske inte får komma då ;)

2009-10-21 @ 11:56:34
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/
♥ Malin och lilla Oliver säger:

Tack =)

Nej vi hade turen och få tag i en hyresrätt mitt i centrala Limhamn!

2009-10-22 @ 06:56:55
URL: http://malinannajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0