Mat & Sov vägrar!

2009-10-30 @ 15:08:21

Idag har lilltjejen varit lite bökig med både maten och sömnen.
Jimmie var upp i morse och gav henne gröt, vilket hon tydligen tryckte i sig rätt bra säger han. Sedan skulle jag försöka få henne till att vila men det fungerade ju i bara 20minuter sedan var det mycket intressantare med flyttkartonger. Sedan var det då dax för lunch och den vägrade hon. Försökte verkligen med vanlig mat men det ville hon inte ha, fick bli katrinplommon och sedan lite välling på det så att hon somnade....just nu sover hon gott i sin vagn i hallen medans jag sitter och arbetar...Man får passa på de små stunder man har över :o)

Förresten!!

Jag är ju nybliven Me & I Säljare!!
Någon som är intresserad av att vara värdinna nu innan jul?
(skriv en kommentar så kontaktar jag er)


Kommentarer
♥ Anonym säger:

Har ni flyttat igen ??? Flyttar ni isär nu eller

2009-10-31 @ 00:18:33
♥ Johanna säger:

Det hade varit trevligt men tyvärr känner jag inte så många som har barn så det hade inte blivit så mycket folk direkt..:/ Lycka till iaf! :)

2009-11-02 @ 15:00:54
URL: http://johannaanderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0