Tidig morgon

2009-11-13 @ 06:29:13

Idag blev det en riktigt tidig morgon, gick upp redan 06.oo.
Livet med sovmorogn det har man redan glömt bort :)
Det värsta inatt har nog varit min enormt täppta näsa och min extrema huvudvärk. Dragit på mig en riktig dunder förkylning. Kunde ju ha kommit vid en annan tidpunkt tycker jag eftersom min underbara bror med familj kommer idag, men men, det är bara att bita ihop.

Idag börjar dagen med en frukost på stan ihop med Sara. Kl.10.oo ska vi ses på "Mormors bageri", Sedan blir det lite små shoping inför mitt främmande och sen blir det bara en MASSA bus med småbarnen...

Ska du hitta på idag?

Kommentarer
♥ Minette o Eliaz säger:

Tråkigt med så tidiga morgnar.

Dumma förkylning som måste komma nu.. Men det går nästan inte att undvika i dessa tider.



Idag kommer min gravida kusin på fika så det blir mys med bebis och bebismage=)



Ha en fin dag!

2009-11-13 @ 09:13:56
URL: http://mammaoeliaz.blogg.se/
♥ Sara Hansen säger:

Tack för en mysig frukost fast vi bara snörvlade ;) Men gott med varm choklad när man är lite krasslig. Ses imon på lite mys, tar med mig glöggen!

2009-11-13 @ 13:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0