Sömnlöst på Segevång

2009-11-27 @ 08:33:32

Nattens sömn har varit nästintill obefintlig.
Inte pga Amanda, inte pga störande grannar eller liknande, utan pga att lilla mamma Marie bara slumrat in i mardrömmarns värld.
De som känner mig vet att jag är riktigt mörkrädd, men klarat mig galant sedan jag flyttade in i nya lägenheten. Men inatt kom dock smällen...slumrade in så gott så gott redan vid 22.oo för att sedan vakna redan 01.oo och sedan i stort sett inte kunna sova något mera. Sjukt jobbigt...Så idag blir det nog lite vila medans Amanda sover. Jag brukar säga till mig varje dag at jag ska försöka vila när hon sover men brukar inte bli så, man kommer på hundra andra saker man ska göra just då.

Fredag är det idag också..vi har ingenting planerat. Får se om vi i eftermiddag kanske traskar ner på stan och tar en fika, får se hurdant vädret blir.

Kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0