Renovering/Uppfräschning pågår!

2009-11-08 @ 18:20:28

Jag klurar och klurar varje dag hur jag vill ha det i den nya lägenheten.
Än så länge står det kartonger mest överallt men det ska snart bli ändring på det. Tror att jag i alla fall kollat igenom alla nu och vet vad som ska vara kvar här uppe och vad som ska ner i källaren...jag tror det som sagt va.
Till helgen kommer mina bröder och då hoppas jag på lite hjälp med att få ner sakerna i källaren, hoppas också på hjälp med en tur till IKEA. Har lite funderingar på om vi även ska passa på att måla lite när dom kommer, dom kan ju det där lite bättre än vad jag kan det. Men två-tre dagar med bröderna är värdefullt och då vill man passa på att mysa och göra andra saker.

Amanda kommer få ett sovrum med färgerna "Askungen"/vitt.
Jag kommer få "Fossil"

Vardagsrummer har jag ännu inte klurat på..inte heller kök och hall. Men det kommer.

Måste ta och köpa mig en säng också. Blir nog en Hopen från IKEA med Malm som nattduksbord.

Ni ska få se bilder. låt mig bara plocka undan lite här hemma först :)


Kommentarer
♥ Anna-Karin säger:

Vad kul att du fått lägenheten nu! Vi kommer gärna och hälsar på och självklart hjälper vi till med en tur till Ikea om det behövs, bara säg till.

2009-11-08 @ 18:54:52
URL: http://elinliedberg.blogg.se/
♥ Emelie säger:

Skulle va kul o få se bilder på lägenheten sen =)

Kram till er

2009-11-08 @ 19:09:49
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
♥ Anna-Karin säger:

Hej igen! Vi är lediga hela torsdagen, så har ni inget för er då så kan vi kanske träffas ;-)

2009-11-08 @ 20:34:16
URL: http://elinliedberg.blogg.se/
♥ staffan säger:

tjena tjejen hoppas läget är bra med er... var i skåne bor ni nu då?

2009-11-08 @ 20:55:38
♥ Lina säger:

Javisst är dom fina? :p



Jag får be om ursäkt om jag inte svarat på din bikinifråga - men det är ju bäst att maila till haileys om du har några frågor. Bloggen är ju min privata och kommer i 4:e hand eller nåt. Hinner/orkar inte svara på alla komentarer där, hur gärna jag än vill! :/



Men som sagt, har du några frågor är det bättre att kontakta oss via haileys istället :)



Hoppas allt är bra med dig och att du haft en skön helg? kram!

2009-11-09 @ 09:56:11
URL: http://ninninusens.blogg.se/
♥ Anna-Karin säger:

Ja, men då kan vi kanske ses nästa vecka istället. Kan måndag, onsdag eftermiddag, torsdag och fredag eftermiddag.

2009-11-09 @ 10:01:12
URL: http://elinliedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0