Ännu en nattning närmar sig... [Uppdatering]

2009-11-30 @ 17:19:39

Och det med delade känslor efter de senaste kvällarnas försök...

♥ Tusen tack alla som kommit med förslag och tips ♥

Jag har börjat med att öka hennes matintag lite idag. Hon säger ju själv ifrån om hon inte vill ha mera. Blivit lite tätare mellan målen. Sen så fick hon en kortare vila på förmiddagen (1timma) och så blir det en liten vila nu på eftermiddagen också (1timma). Bad har vi testat med flera gånger förut men det tröttar inte ut henne det minsta, nästan så jag kan säga att det ger en tvärtom effekt på Amanda. Men ska testa med en Alvedon 1timma innan läggdax, kan ju vara tänderna som spökar. Jag håller tummarna och hoppas på en bättre kväll...har lite jag ska hinna med ikväll också innan jag ska bädda ner mig själv i sängen.



Uppdatering 19.10
Amanda fick Alvedon för snart 1timma sedan och än så länge har det inte varit något gnäll *håller tummar och tår för en lyckad nattning*

Kommentarer
♥ Sophy - What U See Is What U Get säger:

svar: okej, då e d kanske tänderna. min bonusson håller oxå på att få tänder. det enda som funkar för honom e att bli vaggad till sömns. det med tänderna e inte lätt, hjälper d att gnugga nånting mot gommen?

2009-11-30 @ 17:37:06
URL: http://sophys.blogg.se/
♥ Anna-Karin säger:

Stackare... Elin hade också en period som kom helt plötsligt då hon inte ville somna om kvällarna utan bara skrek. Men efter någon vecka kom jag på orsaken. Hon ville inte ha sin lilla lampa tänd på rummet, hon ville ha helt släkt, sen dess har det gått jättebra med nattningen igen.

Vet du föressten när du åker till Ullared, har en liten inköpslista ;-)

2009-11-30 @ 19:26:08
URL: http://elinliedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0