Utvilad

2009-05-30 @ 16:03:38

Nu känner jag mig faktiskt ganska utvilad. Var välbehövligt de där 2timmarna jag fick i stora sköna sängen.

Nu ligger Amanda nöjd på golvet i sitt babygym. Har precis fått mat och blivit rapad så nu ska mamma börja lite med scrapbookingen som hon så länge pratat om.

Det är verkligen ett under detta med små barn. Man lär sig något nytt om dom varje dag. Jag har hela tiden haft problem med att Amanda inte varit riktigt nöjd efter att hon fått mat. Hon har fortsatt skrikit och jag har då gett henne lite mera mat och trott att hon inte var mätt. Men kompå mig själv med att vara lite för dålig med att rapa henne efter maten. Så idag har vi ändrat på det och vips så har jag en ÄNNU GLADARE liten flicka här hemma :o) Man lär sig något nytt varje dag alltså och nu har jag förstått hur viktigt det är med att rapa små barn efter att dom ätit.

D-Droppar började vi med i tisdags också. Fick dom efter vårat besök på BVC. Dessa behåller hon medans hon var ganska duktig på att spotta ut Magdropparna.

Nu ska jag ta med mig lilla till ovanvåningen och pyssla lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0